Temný

I Watched Justice League in 0.25x Speed and Here's What I Found 

zhlédnutí 272K
94% 2 562 162

This video is sponsored by nobody.
Waiting for #SnyderCut #JusticeLeague #ZackSnyderCut
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Please do like this video to help me keep growing and subscribe to my channel that helps me in ways I can't even explain. I am really grateful to you guys for supporting my channel.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
If you wanna reach me out for Marvel related theories/ideas: thecanadianbrat@gmail.com
For all business related inquiries: thecanadianlad@ellifyagency.com (Business-Only)
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Music: Avengers: Infinity War - It's Time║Free Music // No Copyright Music
CSshows URL: csshows.info/up/video/md-RtIzXaZzV0no.html
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
I believe all content used falls under the remits of Fair Use, but if any content owners would like to dispute this I will not hesitate to immediately remove said content. It is not my intent to in any way infringe on their content ownership. If you happen to find your art or images in the video please let me know and I will be glad to credit you.

čas přidán

 

5. 11. 2020

Sdílet:

Sdílet:

Stažení:

Načítání.....

Přidat do:

Můj playlist
Přehrát později
Komentáře 100   
The Canadian Lad
The Canadian Lad Před 3 měsíci
I don't usually do clickbaits but when I do, I make sure you enjoy it. Just a parody mate, if you lads do want me to actually see the movie in slow-motion, lemme know! Hopefully SnyderCut will be better! In the meantime, I'm preparing the next-video already! ;)
Jeff kherby Anghag
Jeff kherby Anghag Před 8 dny
You also miss the part when batman has a joker symbol on his gun on bvs which is jokers gun you missed that on your bvs video detail
REEL60FRAMES
REEL60FRAMES Před měsícem
please watch ZSJL in 0.25, a movie that was supposed to be. What if.
Rekha Balasubramaniam
Rekha Balasubramaniam Před měsícem
Oh, I was thinking how you didn't notice the Black Mask Easter egg, I did in theatres.
Selva Kumar Manivasan
Selva Kumar Manivasan Před měsícem
Hahaha! Good one!
sahil h
sahil h Před měsícem
@Jafcy _ to me?
MichaelsWorld
MichaelsWorld Před dnem
His intro is the marvel thing even though this is a DC video
Ashutosh Tripathi
Ashutosh Tripathi Před 3 dny
i thought that I just clicked at last because i was settling 🤣🤣🤣
Films Adda
Films Adda Před 3 dny
😂😂😂
Derick Scofield
Derick Scofield Před 6 dny
😂😂😂
Stylish Star
Stylish Star Před 6 dny
Epic 🤣🤣🤣
theXtremo
theXtremo Před 7 dny
Daaaammmmnnnn thats cold
Goku
Goku Před 8 dny
Hahahahaha
Jeff kherby Anghag
Jeff kherby Anghag Před 8 dny
You also miss the part when batman has a joker symbol on his gun on bvs which is jokers gun you missed that on your bvs video detail
Siddhant Kaushik
Siddhant Kaushik Před 8 dny
LOL 😀😀😁😁😁😂😂🤣🤣🤣😊😊😉😉😉
Sean Marcus Malinis
Sean Marcus Malinis Před 13 dny
Lol 😆 🤣 😂 😹 😆 🤣
Zara
Zara Před 13 dny
Are you kidding me?!
sahil h
sahil h Před 14 dny
Marvel wanted him to stop dc :)
Israel Bethelmy
Israel Bethelmy Před 16 dny
Bruh is was so excited come on 😑😑😑😑
Suneeta Bisht
Suneeta Bisht Před 16 dny
february 2021 damm this video got 28k likes..............I mean yeah the amount of effort he has put in making this video with so many amazing details.........must watch video XD!!!
FINX •
FINX • Před 16 dny
Rick rolled
Dctctx
Dctctx Před 19 dny
I actually enjoyed this movie Fight me
Khodor Hachem
Khodor Hachem Před 26 dny
He made like 10K by posting the video, at least u didnt watch the movie for nothing
FunGamer.S.S
FunGamer.S.S Před 27 dny
Very funny🤣🤣😂sorry for late reply and....... Pls watch it in o.25speed pls☹️
Angel Rivera
Angel Rivera Před 27 dny
I don’t get it why did u skip it
Calvin Joseph
Calvin Joseph Před 29 dny
Actually there are two details in my knowledge. 1. Steppenwolf coming out of the cave in amazon. He cut a rock in X shape to come out. It clearly reminds X men origins Wolverine where the Wolverine comes out of the lab by cutting an X on the iron door with his adamantium claws. 2. First time when the Justice League meets commissioner Gordan near the bat signal, Micheal Keaton’s batman theme music was played in background for the entry of batman.
Chitransh Malvi
Chitransh Malvi Před měsícem
Lmao
Shivam Kr
Shivam Kr Před měsícem
I always check the length of the video before clicking it so I did know something was up
Shalton Blaylock
Shalton Blaylock Před měsícem
Lmao 😂😂😂 I was wondering why it was so Short 😂
SMB Tech and Info
SMB Tech and Info Před měsícem
Made DC fans fool 😂😂😂😂
Sandeep SG
Sandeep SG Před měsícem
Burrrnnn 😆😆
Aria Ansari
Aria Ansari Před měsícem
Niceeeee
Joe Earl
Joe Earl Před měsícem
I’ve seen this gag done before, but always followed up with a cheesy “Just kidding!” following. The fact that you actually went through with it got a laugh out of me
Sahan Premalal
Sahan Premalal Před měsícem
I knew it dude. Thanks a lot..
Charming. Make
Charming. Make Před měsícem
Perfection!
Jakob Wilson
Jakob Wilson Před měsícem
Tbh I would love to see him point out everything wrong with this film from watching it at 0.25x speed
Batman Beyond
Batman Beyond Před měsícem
Did you actually watch this movie at 0.25x speed
Harry Su
Harry Su Před měsícem
lmfaoooo
joudious the great
joudious the great Před měsícem
😐😂🤣
Desey Corner
Desey Corner Před měsícem
Lol
Aaryan Dherange
Aaryan Dherange Před měsícem
Hey at least do a breakdown of the Zack Snyder cut trailer .
Brightburn
Brightburn Před měsícem
Dc is best
Maxi Evans Thenager
Maxi Evans Thenager Před měsícem
fun fact: there is a detail, when flash run pass the fight with superman, the bullet shot pass the screen, too show how fast they are fighting.
sl_20_04 _
sl_20_04 _ Před měsícem
imagine not having details this post was made by marvel gang
Monti Ellis
Monti Ellis Před měsícem
this video proved 100% reliable
Salam Alaikum
Salam Alaikum Před měsícem
He finds more details in trailers than this entire film
how to TUTORIALS
how to TUTORIALS Před měsícem
Very beautiful very beautiful sabash
Raffi Anggitomo
Raffi Anggitomo Před měsícem
well this is josstice league not justice league
why me
why me Před měsícem
I just found a detail in the thumbnail of this video. The thumbnail does not have any teases on any details, while the real ones do. This foreshadows that this video is indeed a fake. Or it's because he did not find any details.
Yuvraj Mohite
Yuvraj Mohite Před měsícem
😂😂😂😂👍👍
Robedkar Heisnam
Robedkar Heisnam Před měsícem
lol
Young Ken
Young Ken Před měsícem
😂😂😂😂
The Silver Lining
The Silver Lining Před měsícem
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Doofeenskirtz
Doofeenskirtz Před měsícem
Juice Window ruined Justice League tbh
nebil usman
nebil usman Před měsícem
Hello i dont know but i was wondering about aqua mans trident .On justice leauge he has five prongs of trident but in the movie aquaman he has the three prongs of trident and is that a mistake or what plz tell me what i mean is the movie aquaman is before justice leauge yea soo .... And i really luv u bro u are greate
jjb_jacob 99
jjb_jacob 99 Před měsícem
XD
Rahul Murali
Rahul Murali Před měsícem
😆😆😆
Gaurav Gaikwad
Gaurav Gaikwad Před měsícem
The video is of only 33sec , still I clicked to watch and got fooled🤣👍 thanks to The Canadian Lad Growing so fast man and I am with you since you wasn't near to even 100k .
Ayaan Ajaney
Ayaan Ajaney Před měsícem
BEST VIDEO EVERRR
Derrick
Derrick Před měsícem
I was wondering why the video was going so fast
KarkhanaTM
KarkhanaTM Před měsícem
Shauar pola. Fan go opoman chodao. Halar po
joshua john
joshua john Před měsícem
This is the problem with d.c they are not enjoyable to watch no waster eggs
ShamimM
ShamimM Před měsícem
Perfect! Lol just wait till March
Hemangini Parmar
Hemangini Parmar Před měsícem
0:30 bat sup logo
bashenga the black manta
bashenga the black manta Před měsícem
🤣🤣🤣🤣👌🏾
Tom and Jerry
Tom and Jerry Před měsícem
This how you roast someone
The Par-Tos Guy
The Par-Tos Guy Před 2 měsíci
Hahahahahs SIKE!!! MOMENT
4019 VARATHARAJAN
4019 VARATHARAJAN Před 2 měsíci
😂😂😂😂🤣🤣🤣
Abdulla Buhmaid
Abdulla Buhmaid Před 2 měsíci
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Shiranai LS01
Shiranai LS01 Před 2 měsíci
Waiting for 2021
Nicholas Persad
Nicholas Persad Před 2 měsíci
Best video yet
Akmal Niyaz
Akmal Niyaz Před 2 měsíci
Me - Marvel fan Canadian lad post video. Me watch justice league. Now me going to watch the video Me find out no details
Vairon 1200ryder
Vairon 1200ryder Před 2 měsíci
I can’t like this enough
HybridPredator
HybridPredator Před 2 měsíci
This just shows how shallow the movie is
Cristian Cuartas
Cristian Cuartas Před 2 měsíci
Canadian Lad: I have watched Joss Whedon's Justice League at regular speed and found out that this movie sucks.
Luis Gustavo Kawahara
Luis Gustavo Kawahara Před 2 měsíci
I’m one of the few that love the BvS. But JL is just impossible to defend. Perfect video hahaha
Fredo Salas
Fredo Salas Před 2 měsíci
When the ad is longer than the video
Fazal khan
Fazal khan Před 2 měsíci
Most hilarious video of canadian lad ever
Thinking Human
Thinking Human Před 2 měsíci
What?? 🤣😂
NINJA NK GAMER
NINJA NK GAMER Před 2 měsíci
Deadpool: it's over go home Me:😑😑😑🤔🤔🤔 I am in my home
Jeremy Wright
Jeremy Wright Před 2 měsíci
Intresting
mahadev Sreejith
mahadev Sreejith Před 2 měsíci
Hey everyone today I have watched this video in .25x speed and found 2 new detail that you may have or not have missed in regular speed N.o 1. he has found no details in this one N.o 2. Upon this re-watch I found that he has really put his effort and time making this video
MD ABDUL AZIM
MD ABDUL AZIM Před 2 měsíci
New subscriber
ChainSaw 97
ChainSaw 97 Před 2 měsíci
cool
Rudra Chaudhari
Rudra Chaudhari Před 2 měsíci
Did he get money for this video from CSshows? 😂
I Gede Asrianta
I Gede Asrianta Před 2 měsíci
If you look closely at the Flash running scene at the end of the film -the one which he runs alone through the city-, you can see The Flash's face turns into a skull in less than a second. ....a hint for Black Flash.
Ruz and
Ruz and Před 2 měsíci
The Canadian Lad? more like the mad lad, wtf I was bamboozled hahaha nice one
Jeffanator Bloggie
Jeffanator Bloggie Před 2 měsíci
Welp worth a shot
robin rabbit
robin rabbit Před 2 měsíci
I wish CSshows add haha reaction just like Facebook 😁
Ternion Strikz
Ternion Strikz Před 2 měsíci
I found a detail in Spiderman into the spider verse movie : Aunt may refers to Olivia octavious as 'liv' in the fight at the house . While in the lab Olivia says that her enemies call he 'doc oc' and her friends call her 'liv'. I think that aunt may was Olivia's friend
ClydeAdriane Bella
ClydeAdriane Bella Před 2 měsíci
I thought this is a real detail but damn
Damian Wayne
Damian Wayne Před 2 měsíci
Wtf just happened
Indi Seehra
Indi Seehra Před 2 měsíci
Why so short and what did you find
Electro Nekomimi Girl
Electro Nekomimi Girl Před 2 měsíci
We've Been Tricked, We've Been Backstabbed and We've Been Quite Possibly, Bamboozled
Derick Dee Celestra
Derick Dee Celestra Před 2 měsíci
AHHAHAHAHAHHAHAH bwesit
Eternal Blessing
Eternal Blessing Před 2 měsíci
Lol, nice job.
Fishyplayz,doge,seebeson
Fishyplayz,doge,seebeson Před 2 měsíci
The movie that is trash
Sudhin
Sudhin Před 2 měsíci
Your best video I'll ever watch. Kudos for mentioning it as Joss Whedon's Justice League.
Nash kian Gersalia
Nash kian Gersalia Před 2 měsíci
Me:"Why the video is so short" TCL:"Beacause there is no details"
Pedro Perez
Pedro Perez Před 2 měsíci
That was great
Blue Router
Blue Router Před 2 měsíci
I happen to enjoy this movie a lot
Haz4rd
Haz4rd Před 2 měsíci
So basically you wasted your time
Jasna. V
Jasna. V Před 2 měsíci
THIS WHOLE VID WAS A LMAO
gautam prasad
gautam prasad Před 2 měsíci
😂😂😂
Pravin Raj
Pravin Raj Před 2 měsíci
Are you making fun of your subscribers 😡😡😡😡
Další
Wonder Woman 1984
2:31:06
zhlédnutí
Mně snad jebne 2
2:05
zhlédnutí 2M
Mně snad jebne 2
2:05
zhlédnutí 2M